Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 20/07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
oczekiwane rezultaty. Dziennik "New York Times" przeprowadził ostatnio badania nad umiejętnością korzystania z poczty e-mail w sektorze prywatnym: reporterzy wysłali pytania na temat oferowanych produktów do największych firm amerykańskich. Chociaż wiadomości e-mail dotarły do adresatów, korporacja AT & T odpowiedziała po 3 dniach, Hilton po tygodniu, Levi's i Coca-Cola po 9 dniach, Disney po dwóch tygodniach. A koncern Hewlett-Packard z komputerowej Doliny Krzemowej nie odpowiedział w ogóle.
- Najpierw musimy zmienić mentalność ludzi, a dopiero potem możemy zrezygnować z papieru - zauważył sprzedawca elektronicznej tablicy do pisania. - W przeciwnym razie wszystkie dokumenty rozpłyną się w cyberprzestrzeni
oczekiwane rezultaty. Dziennik "New York Times" przeprowadził ostatnio badania nad umiejętnością korzystania z poczty e-mail w sektorze prywatnym: reporterzy wysłali pytania na temat oferowanych produktów do największych firm amerykańskich. Chociaż wiadomości e-mail dotarły do adresatów, korporacja AT &amp; T odpowiedziała po 3 dniach, Hilton po tygodniu, Levi's i Coca-Cola po 9 dniach, Disney po dwóch tygodniach. A koncern Hewlett-Packard z komputerowej Doliny Krzemowej nie odpowiedział w ogóle.<br>&lt;q&gt;&lt;transl&gt;- Najpierw musimy zmienić mentalność ludzi, a dopiero potem możemy zrezygnować z papieru&lt;/&gt;&lt;/&gt; - zauważył sprzedawca elektronicznej tablicy do pisania. &lt;q&gt;&lt;transl&gt;- W przeciwnym razie wszystkie dokumenty rozpłyną się w cyberprzestrzeni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego