Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa decyduje też w wielu wypadkach o poziomie ekspresji zarówno komunikatu, jak i całej kampanii. Modelowym przykładem rozwiązania problemu stałej reklamowej są stosowne reguły formalne, identyfikujące klasyczne plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji, białego tła i sloganu kampanii drukowanego w kontrze. W nielicznych, uzasadnionych treścią komunikatu sytuacjach, wprowadzane są drugoplanowe elementy kontekstowe. Białe tło określające
wyjścia wypowiedzi, odnieść jej argumentację do tematu głównego, a także identyfikować podział funkcji poszczególnych części przekazu do całości wypowiedzi. Stała reklamowa decyduje też w wielu wypadkach o poziomie ekspresji zarówno komunikatu, jak i całej kampanii. Modelowym przykładem rozwiązania problemu stałej reklamowej są stosowne reguły formalne, identyfikujące klasyczne plakaty firmy Benneton. Constans reklamowy przyjęty przez jej autora w sposób konsekwentny operuje bliskim planem zdjęciowym, ograniczeniem ilości elementów warstwy wizualnej przekazu do dwóch elementów będących osobami, znajdującymi się w czytelnej interakcji, białego tła i sloganu kampanii drukowanego w kontrze. W nielicznych, uzasadnionych treścią komunikatu sytuacjach, wprowadzane są drugoplanowe elementy kontekstowe. Białe tło określające
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego