Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.
Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.

Przykład: DaimlerBenz i Thyssen

Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji
ich pozycji rynkowej. Różne warianty pokazuje tabl.36.<br>Przykładami takich strategii działania mogą być przedsięwzięcia firmy DaimlerBenz w sferze lotnictwa i przemysłu kosmicznego oraz działalność koncernu Thyssena, co prezentuje następująca charakterystyka tych sytuacji.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: DaimlerBenz i Thyssen&lt;/&gt;<br><br>Strategiczna jednostka biznesowa - lotnictwo i urządzenia do przemysłu kosmicznego - powstała po tym, jak DB zakupił swego czasu firmę Dornier. Okazało się jednak, że ta sfera działania jest za słaba i należało albo tę część koncernu sprzedać, albo zakupić inne firmy, by tę grupę produktową wzmocnić. Wybrano drugi wariant i zakupiono udziały w firmach MBB i Airbus Konsortium. Przykład decyzji strategicznych w sytuacji silnej pozycji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego