Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
użycie multiplikacji tego samego billboardu na sąsiadujących ze sobą tablicach);
- reakcja na powtarzalność obrazów w sytuacji zmiany innych części wiadomości.
Związki między głównymi elementami wiadomości wynikają także z wpływu spostrzegania barw. Funkcja koloru na poziomie bazowej struktury formalnej przekazu nie wywołuje jeszcze interpretacji emocjonalnej, ani też nie pełni funkcji znaku. Decyduje natomiast o rozpoznawalności cech charakterystycznch przekazu, wpływa na mechanizmy pamięciowe oraz, w połączeniu ze stosunkami jasności, ustala proste relacje między elementami wiadomości. Czasami bywa określana jako kolor graficzny. Ustalając relacje kolorystyczne i tonalne, należy brać pod uwagę rozwój logicznej argumentacji komunikatu. Często kolorom przypisuje się określone właściwości wpływające na procesy
użycie multiplikacji tego samego billboardu na sąsiadujących ze sobą tablicach); <br>- reakcja na powtarzalność obrazów w sytuacji zmiany innych części wiadomości. <br>Związki między głównymi elementami wiadomości wynikają także z wpływu spostrzegania barw. Funkcja koloru na poziomie bazowej struktury formalnej przekazu nie wywołuje jeszcze interpretacji emocjonalnej, ani też nie pełni funkcji znaku. Decyduje natomiast o rozpoznawalności cech charakterystycznch przekazu, wpływa na mechanizmy pamięciowe oraz, w połączeniu ze stosunkami jasności, ustala proste relacje między elementami wiadomości. Czasami bywa określana jako kolor graficzny. Ustalając relacje kolorystyczne i tonalne, należy brać pod uwagę rozwój logicznej argumentacji komunikatu. Często kolorom przypisuje się określone właściwości wpływające na procesy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego