Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telekomunikacyjne
Rok: 1999
stanowiące zakończenie łącza telekomunikacyjnego, zainstalowane w lokalu lub nieruchomości Abonenta (telefon, telefax, modem, centralka abonencka itp.),
13) zamawiajpcy - osoba zainteresowana zawarciem umowy.

(2
Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej TP S.A., wykonuje działalność w dziedzinie telekomunikacji na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 1990 r. o łączności (tekst jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności.

(3
Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy o łączności.

(4
TP S.A. świadczy usługi telefoniczne o charakterze powszechnym w zakresie
stanowiące zakończenie łącza telekomunikacyjnego, zainstalowane w lokalu lub nieruchomości Abonenta (telefon, telefax, modem, centralka abonencka itp.),<br>13) zamawiajpcy - osoba zainteresowana zawarciem umowy.<br><br>(2<br>Telekomunikacja Polska Spółka Akcyjna, zwana dalej TP S.A., wykonuje działalność w dziedzinie telekomunikacji na podstawie ustawy z dnia 23 listopada 1990 r. o łączności (tekst jednolity - Dz. U. z 1995r. Nr 117, poz. 564 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą o łączności. <br><br>(3<br>Regulamin świadczenia usług telefonicznych o charakterze powszechnym przez Telekomunikację Polską S.A. został wydany na podstawie art. 36 ust. 2 ustawy o łączności.<br><br>(4<br>TP S.A. świadczy usługi telefoniczne o charakterze powszechnym w zakresie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego