Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ekologiczne
Rok: 2004
EMPATIA
Stowarzyszenie Empatia


CYRK BEZ ZWIERZĄT
Poniżej pierwsze pismo Stowarzyszenia "Empatia" skierowane do Biura Rzecznika Praw Dziecka, będące prośbą o interwencję w sprawie reklamy cyrków ze zwierzętami na terenie szkół i przedszkoli. Wysłane zostało tuż po rozpoczęciu kampanii "Cyrk bez zwierząt".

Stowarzyszenie Inicjatywa "Empatia" zwraca się z uprzejmą prośbą o interwencję w sprawie dystrybucji w szkołach i przedszkolach biletów zniżkowych na występy cyrków ze zwierzętami. Proceder ten dotyczy całego kraju i jest według nas naruszeniem zasad prawa i dobrego smaku. Szkoła nie powinna być miejscem agresywnej reklamy żadnych towarów ani usług. Rozdawanie takich biletów
EMPATIA<br>Stowarzyszenie Empatia<br>&lt;gap&gt;<br><br>&lt;tit&gt;CYRK BEZ ZWIERZĄT&lt;/&gt;<br>Poniżej pierwsze pismo Stowarzyszenia "Empatia" skierowane do Biura Rzecznika Praw Dziecka, będące prośbą o interwencję w sprawie reklamy cyrków ze zwierzętami na terenie szkół i przedszkoli. Wysłane zostało tuż po rozpoczęciu kampanii "Cyrk bez zwierząt".<br>&lt;gap&gt;<br>Stowarzyszenie Inicjatywa "Empatia" zwraca się z uprzejmą prośbą o interwencję w sprawie dystrybucji w szkołach i przedszkolach biletów zniżkowych na występy cyrków ze zwierzętami. Proceder ten dotyczy całego kraju i jest według nas naruszeniem zasad prawa i dobrego smaku. Szkoła nie powinna być miejscem agresywnej reklamy żadnych towarów ani usług. Rozdawanie takich biletów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego