Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
wpisał się w te nastroje. O jego vlepkach mówiła cała Warszawa, bo autor swój bunt zamanifestował bardzo profesjonalnie. Dlaczego wymienił nazwy firm, za które się wstydzi? Bo sprawdzone techniki reklamowe mówią, że znane logo w haśle przykuwa uwagę i zwiększa skuteczność przekazu. A Betlejewski to fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd?

Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą
wpisał się w te nastroje. O jego vlepkach mówiła cała Warszawa, bo autor swój bunt zamanifestował bardzo profesjonalnie. Dlaczego wymienił nazwy firm, za które się wstydzi? Bo sprawdzone techniki reklamowe mówią, że znane logo w haśle przykuwa uwagę i zwiększa skuteczność przekazu. A Betlejewski to fachowiec wysokiej klasy. Wymyślił nazwę Era i zrobił kampanię reklamową wody Bonaqua. Przygotował też głośną kampanię społeczną "A ja, czy poszedłbym?" z okazji 60. rocznicy powstania warszawskiego. Udowodnił, że potrafi wypromować wszystko: od podpasek i mleka po historie powstańców. Czy teraz chce tylko wylansować siebie? A jeśli naprawdę mu wstyd? <br><br>Etykietka lansera bywa krzywdząca, ale muszą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego