Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ceny. Reakcją na to będzie dokonanie restrukturyzacji firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wskazuje na to wyraźnie badanie, przeprowadzone przez firmę zajmującą się doradztwem gospodarczym - Grand Thornton International. Analizą zostały objęte średnie przedsiębiorstwa we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Firmy te obawiają się wzmożonej konkurencji na rynku. Przykładowo można podać, że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na
ceny. Reakcją na to będzie dokonanie restrukturyzacji firm i dalsze poszukiwanie możliwości obniżki kosztów. Taka sytuacja będzie zagrożeniem zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wskazuje na to wyraźnie badanie, przeprowadzone przez firmę zajmującą się doradztwem gospodarczym - Grand Thornton International. Analizą zostały objęte średnie przedsiębiorstwa we wszystkich 15 krajach Unii Europejskiej. Firmy te obawiają się wzmożonej konkurencji na rynku. Przykładowo można podać, że 55% firm niemieckich nie dostrzegało pozytywnych efektów wprowadzenia euro. Jednakże z drugiej strony zwracano uwagę na to, że firmy działające w lukach rynkowych, co w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw jest częstym przypadkiem, nie są tak silnie narażone na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego