Typ tekstu: Książka
Autor: Siwicka Dorota, Bieńczyk Marek, Nawarecki Aleksander
Tytuł: Szybko i szybciej
Rok: 1996
to, co ginie w zapisie, to po prostu ciało - w każdym razie to ciało zewnętrzne (bez znaczenia), które w sytuacji dialogu rzuca ku innemu ciału, tak samo delikatnemu (wystraszonemu), jak ono, intelektualnie puste komunikaty, mające tylko jedną funkcję - uczepić się innego i utrzymywać je w stanie partnerstwa.

Oralność

Teoria rytmu Henri Meschonnica zwrócona jest ku antropologii głosu. W kilku jego ważnych pracach wiele miejsca zajmuje problem oralności, której nie należy utożsamiać jedynie z tym, co mówione. Oralność jest zawarta także i w tym, co zapisane. Według Meschonnica jest to: . Rytm w mowie jest zapisem człowieka w trakcie mówienia. Zdaniem Meschonnica to
to, co ginie w zapisie, to po prostu ciało - w każdym razie to ciało zewnętrzne (bez znaczenia), które w sytuacji dialogu rzuca ku innemu ciału, tak samo delikatnemu (wystraszonemu), jak ono, intelektualnie puste komunikaty, mające tylko jedną funkcję - uczepić się innego i utrzymywać je w stanie partnerstwa.<br><br>&lt;tit&gt;Oralność&lt;/&gt;<br><br>Teoria rytmu Henri Meschonnica zwrócona jest ku antropologii głosu. W kilku jego ważnych pracach wiele miejsca zajmuje problem oralności, której nie należy utożsamiać jedynie z tym, co mówione. Oralność jest zawarta także i w tym, co zapisane. Według Meschonnica jest to: &lt;gap&gt;. Rytm w mowie jest zapisem człowieka w trakcie mówienia. Zdaniem Meschonnica to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego