Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 6/01
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.

Gruntowna przebudowa tego skrzyżowania uniemożliwi okresowo dojazd tramwajem na Dębiec. Znowu nie unikniemy przesiadek na autobusy komunikacji zastępczej. Jednak po remoncie poznańskie tramwaje będą mogły skręcać z ulicy Hetmańskiej w 28 Czerwca 1956 w prawo.

Zarząd Dróg Miejskich jest cały czas technicznie przygotowany do oddania wiaduktu Traugutta w ciągu najbliższych kilku miesięcy. - Zrobimy wszystko, żeby nie gonić terminów i oddać wiadukt na długo przed następnymi świętami Bożego Narodzenia. Jesteśmy do tego przygotowani - zapewnia Jan Sklorz, dyrektor Zarządu Dróg Miejskich
i 28 czerwca 1956 roku. Prace nie rozpoczną się jednak wcześniej niż w kwietniu - mówi Jan Firlik, dyrektor Zakładu Komunikacji Tramwajowej MPK.<br><br>Gruntowna przebudowa tego skrzyżowania uniemożliwi okresowo dojazd tramwajem na Dębiec. Znowu nie unikniemy przesiadek na autobusy komunikacji zastępczej. Jednak po remoncie poznańskie tramwaje będą mogły skręcać z ulicy Hetmańskiej w 28 Czerwca 1956 w prawo.<br><br>Zarząd Dróg Miejskich jest cały czas technicznie przygotowany do oddania wiaduktu Traugutta w ciągu najbliższych kilku miesięcy. - Zrobimy wszystko, żeby nie gonić terminów i oddać wiadukt na długo przed następnymi świętami Bożego Narodzenia. Jesteśmy do tego przygotowani - zapewnia Jan Sklorz, dyrektor Zarządu Dróg Miejskich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego