Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 18.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
po znacznie niższych cenach, niż w butikach czy centrach handlowych, są bardzo popularne na Zachodzie. Zasada jest taka, że towar w nich sprzedawany to końcówki serii fabrycznych i kolekcji sezonowych, pochodzących bezpośrednio od producenta. W Stanach Zjednoczonych tego rodzaju magazynów jest 600. Bardzo popularne są też w Europie: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech. Członek zarządu firmy Neinver Polska (będącej inwestorem tego obiektu) Władysław Klaczyński zapewnia, że w Faktory będzie można nabyć jedynie produkty markowe. Klient nie kupi tu towaru wybrakowanego czy podrabianego. Minimalna zniżka, jaka będzie obowiązywała, to 30 procent. - Należy się spodziewać zniżek nawet 70-procentowych - podkreśla Władysław Klaczyński. - Nastawiamy się
po znacznie niższych cenach, niż w butikach czy centrach handlowych, są bardzo popularne na Zachodzie. Zasada jest taka, że towar w nich sprzedawany to końcówki serii fabrycznych i kolekcji sezonowych, pochodzących bezpośrednio od producenta. W Stanach Zjednoczonych tego rodzaju magazynów jest 600. Bardzo popularne są też w Europie: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech. Członek zarządu firmy Neinver Polska (będącej inwestorem tego obiektu) Władysław Klaczyński zapewnia, że w Faktory będzie można nabyć jedynie produkty markowe. Klient nie kupi tu towaru wybrakowanego czy podrabianego. Minimalna zniżka, jaka będzie obowiązywała, to 30 procent. - Należy się spodziewać zniżek nawet 70-procentowych - podkreśla Władysław Klaczyński. - Nastawiamy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego