Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
inaczej

bowiem może pozostać nierozpoznawalny lub jego rozpoznawanie znacznie się przedłuży. Typowość skryptu wpływa na szybkość jego rozpoznawania. Przy silnym naruszeniu typowości, odbiorca jest także mniej pewny swych wniosków, odnoszących się do innych obiektów, mogących wiązać się ze skryptem. Jest ona także pierwszym punktem odniesienia do tworzonych wniosków i interpretacji. Istotna jest też zależność typowości danego skryptu wobec oceny jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten
inaczej<br>&lt;page nr=91&gt;<br>bowiem może pozostać nierozpoznawalny lub jego rozpoznawanie znacznie się przedłuży. Typowość skryptu wpływa na szybkość jego rozpoznawania. Przy silnym naruszeniu typowości, odbiorca jest także mniej pewny swych wniosków, odnoszących się do innych obiektów, mogących wiązać się ze skryptem. Jest ona także pierwszym punktem odniesienia do tworzonych wniosków i interpretacji. Istotna jest też zależność typowości danego skryptu wobec oceny jego wartościowania. Gdy odbiorca nastawiony jest na dokonywanie ocen - nadmierna nietypowość wywołuje emocje negatywne i tendencje do unikania informacji lub zdarzeń związanych z produktem. Brak nastawienia o silnym natężeniu do nietypowości skryptu, wywołuje emocje pozytywne i dążenie do pogłębiania kontaktu. Proces ten
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego