Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o szkole,o uczelni, o egzaminach
Rok: 1999
ciocia miała na drugi dzień zadzwonić. Dzwoni, mówi, że się z wujkiem pokłóciła o ten temat. Bo wujek mówi, że ona w ogóle nie wie, że on nie wie, czego ona w ogóle w tym technikum uczy.
- Bo - trzy sensy interpretacyjne utworu lirycznego.
- W ogóle sensy interpretacyjne?
- Tak, utworu lirycznego.
- Jakiegokolwiek utworu?
- Lirycznego.
- Nie konkretnego? Mogę ci powiedzieć cztery sensy Biblii.
- Nie, tam chodziło o aksjologiczny, chyba. Znaczy jakieś takie nazwy były. Ale chodziło - pod względem treści, formy i przesłania.
- .
- Ej, to opowiadał ci może kiedyś wujek: Asia... do Asi zadzwoniła koleżanka. Wiesz, bo tam jej koleżanki z klasy, to słuchają
ciocia miała na drugi dzień zadzwonić. Dzwoni, mówi, że się z wujkiem pokłóciła o ten temat. Bo wujek mówi, że ona w ogóle nie wie, że on nie wie, czego ona w ogóle w tym technikum uczy. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Bo - trzy sensy interpretacyjne utworu lirycznego.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO3&gt;- W ogóle sensy interpretacyjne?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO4&gt;- Tak, utworu lirycznego. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Jakiegokolwiek utworu?&lt;/&gt;<br>&lt;WHO4&gt;- Lirycznego. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- Nie konkretnego? Mogę ci powiedzieć cztery sensy Biblii.&lt;/&gt; <br>&lt;WHO4&gt;- Nie, tam chodziło o aksjologiczny, chyba. Znaczy jakieś takie nazwy były. Ale chodziło - pod względem treści, formy i przesłania. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO3&gt;- &lt;vocal desc="mhm"&gt;. &lt;/&gt;<br>&lt;WHO1&gt;- Ej, to opowiadał ci może kiedyś wujek: Asia... do Asi zadzwoniła koleżanka. Wiesz, bo tam jej koleżanki z klasy, to słuchają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego