Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
komunikatu reklamowego;
- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych;
- wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem reklamowym;
- wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu;
- przejrzystego przedstawienia przesłania wiadomości;
- wpływu na pozytywne nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości;
- przedstawienia unikatowych cech produktów;
- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty.
Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich.
Kryteria te uzupełnić należy regułami
komunikatu reklamowego; <br>- konstrukcji przekazu umożliwiającej utrzymanie dotychczasowych odbiorców komunikatu oraz pozyskanie nowych; <br>- wzbudzenia zainteresowania odbiorcy sloganem reklamowym; <br>- wytworzenia emocjonalnego stosunku do wiadomości oraz produktu; <br>- przejrzystego przedstawienia przesłania wiadomości; <br>- wpływu na pozytywne nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości; <br>- przedstawienia unikatowych cech produktów; <br>- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty. <br>Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich. <br>Kryteria te uzupełnić należy regułami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego