Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2003
wiesz najlepiej, że katalog sam nie potrafi sprzedawać, że dobre przygotowanie jest źródłem sukcesu w sprzedaży. Dlatego z każdym nowym Katalogiem zapoznaj się uważnie
Zapamiętaj wszystkie oferty, także te wspomniane w Panoramie, a szczególną uwagę zwróć na 10 kluczowych ofert zaprezentowanych w Gazetce Konsultantki.
1
Z każdym Klientem obejrzyj cały Katalog, odpowiedz na wszystkie jego pytania i wyjaśnij skład i zalety interesujących dla niego kosmetyków.
2
Wykorzystaj wiedzę zdobytą na szkoleniach kosmetycznych organizowanych przez Avon. Jeśli czegoś nie wiesz, skontaktuj się ze swoim Koordynatorem lub Okręgową Kierowniczką Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.
Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do
wiesz najlepiej, że katalog sam nie potrafi sprzedawać, że dobre przygotowanie jest źródłem sukcesu w sprzedaży. Dlatego z każdym nowym Katalogiem zapoznaj się uważnie<br>Zapamiętaj wszystkie oferty, także te wspomniane w Panoramie, a szczególną uwagę zwróć na 10 kluczowych ofert zaprezentowanych w Gazetce Konsultantki.<br>1<br>Z każdym Klientem obejrzyj cały Katalog, odpowiedz na wszystkie jego pytania i wyjaśnij skład i zalety interesujących dla niego kosmetyków.<br>2<br>Wykorzystaj wiedzę zdobytą na szkoleniach kosmetycznych organizowanych przez &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt;. Jeśli czegoś nie wiesz, skontaktuj się ze swoim Koordynatorem lub Okręgową Kierowniczką Sprzedaży. Nie pozostawiaj pytań Klienta bez odpowiedzi.<br>Zastanów się, które oferty najlepiej pasują do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego