Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 07.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
reklamą, która uwiedzie dystrybutorów, to jest szansa na utrzymanie pozycji ilościowego lidera.
Ryszard Wojtkowski - oglądając Marylę Rodowicz, a potem Beatę Kozidrak, zajadające lody Koral - utwierdził się w przekonaniu, iż nie zna się na tym biznesie. On, przedstawiciel amerykańskiej firmy, wybrałby do reklamowego filmu idoli nastoletnich odbiorców i przegrał. Polscy właściciele Korala słusznie uznali, że reklama ma trafić do dystrybutorów. Młodzi klienci kupią bowiem to, co będzie w sklepie. Byle było tanie.

EI przygotował Budkę do sezonu i rozesłał oferty do potencjalnych nabywców zagranicznych. Zainteresowanie było spore. Na decyzję Roncadin istotny wpływ miała mielecka fabryka. Lody z Polski chce przecież sprzedawać w
reklamą, która uwiedzie dystrybutorów, to jest szansa na utrzymanie pozycji ilościowego lidera.<br>Ryszard Wojtkowski - oglądając Marylę Rodowicz, a potem Beatę Kozidrak, zajadające lody Koral - utwierdził się w przekonaniu, iż nie zna się na tym biznesie. On, przedstawiciel amerykańskiej firmy, wybrałby do reklamowego filmu idoli nastoletnich odbiorców i przegrał. Polscy właściciele Korala słusznie uznali, że reklama ma trafić do dystrybutorów. Młodzi klienci kupią bowiem to, co będzie w sklepie. Byle było tanie.<br><br>EI przygotował Budkę do sezonu i rozesłał oferty do potencjalnych nabywców zagranicznych. Zainteresowanie było spore. Na decyzję Roncadin istotny wpływ miała mielecka fabryka. Lody z Polski chce przecież sprzedawać w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego