Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
ale elastyczniejszą. I na koniec najpoważniejsza wada nowej Vectry: zbyt małe lusterka boczne. Stylistycznie bezbłędne, piękne i tak dalej, lecz za małe. Przy szybkiej jeździe po drodze ekspresowej lub autostradą wymagają ogromnej koncentracji uwagi.
A czy warto organizować komitet kolejkowy? Cóż, Vectra ma teraz kilku znakomitych konkurentów (Peugeot 406, Renault Laguna), a jej najpoważniejszą wadą są, według mnie, tylko te nieszczęsne lusterka. Wybór należy jednak do Państwa.
Piotr R. Frankowski



WYNIKI

Zanim samochód trafi do salonów sprzedaży i będzie można przekręcić kluczyk w stacyjce, upłynie bardzo dużo czasu.

Model (w skali 1:5) z tworzywa poddawany jest pierwszym próbom w tunelu
ale elastyczniejszą. I na koniec najpoważniejsza wada nowej Vectry: zbyt małe lusterka boczne. Stylistycznie bezbłędne, piękne i tak dalej, lecz za małe. Przy szybkiej jeździe po drodze ekspresowej lub autostradą wymagają ogromnej koncentracji uwagi.<br>A czy warto organizować komitet kolejkowy? Cóż, Vectra ma teraz kilku znakomitych konkurentów (Peugeot 406, Renault Laguna), a jej najpoważniejszą wadą są, według mnie, tylko te nieszczęsne lusterka. Wybór należy jednak do Państwa.<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;WYNIKI&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Zanim samochód trafi do salonów sprzedaży i będzie można przekręcić kluczyk w stacyjce, upłynie bardzo dużo czasu.&lt;/intro&gt;<br><br>Model (w skali 1:5) z tworzywa poddawany jest pierwszym próbom w tunelu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego