Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.02 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
niedosłuch.

Od trzech miesięcy płacę za nieczynny telefon
Kazimierz Olech (43 l.), technik mechanik
- W październiku przeprowadziłem się do nowego mieszkania. Przeniesienie telefonu wydawało mi się zwykłą formalnością. Tymczasem mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.

Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.
W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.
- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony
niedosłuch.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sub="home"&gt;&lt;tit&gt;Od trzech miesięcy płacę za nieczynny telefon&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Kazimierz Olech (43 l.), technik mechanik&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;- W październiku przeprowadziłem się do nowego mieszkania. Przeniesienie telefonu wydawało mi się zwykłą formalnością. Tymczasem mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił&lt;/&gt; - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.<br><br>Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.<br>W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.<br>&lt;q&gt;- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego