Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
Muglera, na razie, w pierwszej fazie projektu, prezentują ubrania. Jednak tylko patrzeć, jak zaraz zaczną rozdawać autografy i odpowiadać na setki listów. Oczywiście tylko tych elektronicznych...

I ty możesz zostać przygodówką...

Twórcy oprogramowania wpadli na pomysł, że kobieca bohaterka przyciągnie przed ekrany komputerów kobiety.
- Lara miała je dowartościować - twierdzi Sławomir Łukasz, autor książki "Magia gier wirtualnych". - Bo jeszcze nie tak dawno jedynymi kobiecymi wzorcami w cyberprzestrzeni były złośliwe wiedźmy i niewinne dziewice, których należało się wystrzegać albo które należało wybawiać z kłopotów na poszczególnych poziomach gier.
Oczywiście występowały w rolach epizodycznych, nigdy głównych. Głównym konsumentem był zaś gracz-mężczyzna, identyfikujący się
Muglera, na razie, w pierwszej fazie projektu, prezentują ubrania. Jednak tylko patrzeć, jak zaraz zaczną rozdawać autografy i odpowiadać na setki listów. Oczywiście tylko tych elektronicznych...<br><br>&lt;tit&gt;I ty możesz zostać &lt;orig&gt;przygodówką&lt;/&gt;...&lt;/&gt;<br><br>Twórcy oprogramowania wpadli na pomysł, że kobieca bohaterka przyciągnie przed ekrany komputerów kobiety.<br>&lt;q&gt;- Lara miała je dowartościować&lt;/&gt; - twierdzi Sławomir Łukasz, autor książki "Magia gier wirtualnych". &lt;q&gt;- Bo jeszcze nie tak dawno jedynymi kobiecymi wzorcami w cyberprzestrzeni były złośliwe wiedźmy i niewinne dziewice, których należało się wystrzegać albo które należało wybawiać z kłopotów na poszczególnych poziomach gier.&lt;/&gt;<br>Oczywiście występowały w rolach epizodycznych, nigdy głównych. Głównym konsumentem był zaś gracz-mężczyzna, identyfikujący się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego