Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
wydała 65 mln marek. Podobnie jak jej poprzedniczka - M90 - najnowsza ciężarówka będzie montowana w austriackich zakładach Steyr (które od 1990 roku należą do MAN-a). Kierownictwo koncernu ma nadzieję, że roczna produkcja M2000 osiągnie 7 tysięcy aut (dla porównania: dotychczas wykonywano rocznie 6 tysięcy ciężarówek z serii M90). Dzięki temu MAN zdobędzie w swojej klasie 15 procent rynku europejskiego.
Piotr R. Frankowski



NIE TYLKO KAWA

Roczna produkcja General Motors w Brazylii jest porównywalna z produkcją całego przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, ale nie tylko dlatego powinna nas zainteresować brazylijska część amerykańskiego koncernu.
Jak głosi plotka, jest wielce prawdopodobne, że w planowanej fabryce
wydała 65 mln marek. Podobnie jak jej poprzedniczka - M90 - najnowsza ciężarówka będzie montowana w austriackich zakładach Steyr (które od 1990 roku należą do MAN-a). Kierownictwo koncernu ma nadzieję, że roczna produkcja M2000 osiągnie 7 tysięcy aut (dla porównania: dotychczas wykonywano rocznie 6 tysięcy ciężarówek z serii M90). Dzięki temu MAN zdobędzie w swojej klasie 15 procent rynku europejskiego.<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;NIE TYLKO KAWA&lt;/tit&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Roczna produkcja General Motors w Brazylii jest porównywalna z produkcją całego przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, ale nie tylko dlatego powinna nas zainteresować brazylijska część amerykańskiego koncernu.&lt;/intro&gt;<br>Jak głosi plotka, jest wielce prawdopodobne, że w planowanej fabryce
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego