Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
najmniej paradoksalna i należałoby ją jak najszybciej zmienić. Nie jest to wcale trudne do przeprowadzenia. Wystarczy tylko zróżnicować samochody na "klasy" w zależności od parametrów silnika i oznaczyć szybkości rzeczywiście ekonomiczne w poszczególnych "klasach".
Wprowadzenie różnej dopuszczalnej szybkości (w zależności od klasy) nie stanowiłoby chyba dużego utrudnienia pracy patrolom radarowym MO, a na pewno dałoby materialne wymierne korzyści i uzdrowiłoby istniejącą sytuację.

Potrzeby i nakład książki
W odpowiedzi na zamieszczoną w tygodniku Motor Nr 19/74 z dnia 12.V.1974 r. uwagę krytyczną Obywatela - Lesława Stachury pt: "Informacje bez pokrycia" uprzejmie wyjaśniamy, te oferta nasza na wymienione w tej notatce
najmniej paradoksalna i należałoby ją jak najszybciej zmienić. Nie jest to wcale trudne do przeprowadzenia. Wystarczy tylko zróżnicować samochody na "klasy" w zależności od parametrów silnika i oznaczyć szybkości &lt;hi rend="spaced"&gt;rzeczywiście ekonomiczne&lt;/&gt; w poszczególnych "klasach". <br>Wprowadzenie różnej dopuszczalnej szybkości (w zależności od klasy) nie stanowiłoby chyba dużego utrudnienia pracy patrolom radarowym MO, a na pewno dałoby materialne wymierne korzyści i uzdrowiłoby istniejącą sytuację. <br>&lt;gap&gt; &lt;/&gt;<br>&lt;tit1&gt;Potrzeby i nakład książki&lt;/&gt; <br>W odpowiedzi na zamieszczoną w tygodniku Motor Nr 19/74 z dnia 12.V.1974 r. uwagę krytyczną Obywatela - Lesława Stachury pt: &lt;tit&gt;"Informacje bez pokrycia"&lt;/&gt; uprzejmie wyjaśniamy, te oferta nasza na wymienione w tej notatce
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego