Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: informacje o polisach ubezpieczeniowych
Rok: 2000
wypadku bez uzasadnionej przyczyny,
g) osób przewożonych za opłatą lub autostopowiczów.

POSTĘPOWANIE W RAZIE ZDARZENIA OBJĘTEGO UBEZPIECZENIEM
§ 12.1. W razie potrzeby ubezpieczony powinien niezwłocznie telefonicznie zawiadomić Centrum Dyspozycyjne PZU SA w Warszawie, działające całodobowo; numery telefonów Centrum Dyspozycyjnego zamieszczone są na dokumencie ubezpieczenia.
2. PRZED PODJĘCIEM JAKICHKOLWIEK DZIAŁAŃ UBEZPIECZONY MUSI PODAĆ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE DO CENTRUM DYSPOZYCYJNEGO.
- pełne nazwisko i adres swój i pasażerów,
- markę, rok i numer rejestracyjny samochodu,
- numer i okres ważności polisy "assistance",
- dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu, pod jakim jest osiągalny,
- krótki opis problemu i rodzaj wymaganej pomocy.
§ 13. PZU SA NIE PODEJMUJE ŻADNYCH CZYNNOŚCI I
wypadku bez uzasadnionej przyczyny,<br>g) osób przewożonych za opłatą lub autostopowiczów.<br><br>POSTĘPOWANIE W RAZIE ZDARZENIA OBJĘTEGO UBEZPIECZENIEM<br>§ 12.1. W razie potrzeby ubezpieczony powinien niezwłocznie telefonicznie zawiadomić Centrum Dyspozycyjne PZU SA w Warszawie, działające całodobowo; numery telefonów Centrum Dyspozycyjnego zamieszczone są na dokumencie ubezpieczenia.<br>2. PRZED PODJĘCIEM JAKICHKOLWIEK DZIAŁAŃ UBEZPIECZONY MUSI PODAĆ NASTĘPUJĄCE INFORMACJE DO CENTRUM DYSPOZYCYJNEGO.<br>- pełne nazwisko i adres swój i pasażerów, <br>- markę, rok i numer rejestracyjny samochodu, <br>- numer i okres ważności polisy "assistance", <br>- dokładne miejsce zdarzenia i numer telefonu, pod jakim jest osiągalny, <br>- krótki opis problemu i rodzaj wymaganej pomocy.<br>§ 13. PZU SA NIE PODEJMUJE ŻADNYCH CZYNNOŚCI I
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego