Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.
Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.
Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing. FundEmi Books, Madrid 1989.

Innym interesującym przykładem jest uwzględnienie stopnia znajomości marki jednego z ważniejszych produktów przedsiębiorstwa dla strategii markowej całej firmy.

Przykład: Danone Group

O znaczeniu nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym może świadczyć przykład francuskiej firmy spożywczej BSN.
W związku z planami ekspansji światowej postanowiono zmienić nazwę firmy na
produkt już niedługo będzie miał nową markę "Night and Day". Na opakowaniu znalazło się także zdjęcie przyszłego, nowego opakowania tejże kawy.<br>Ostatni etap to wprowadzanie nowej marki - w 1988 r. było ono wspierane intensywną kampanią promocyjną w telewizji, radiu i w prasie.<br>Źródło: P. Mourier, D. Burgaud: Euromarketing. FundEmi Books, Madrid 1989.<br><br>Innym interesującym przykładem jest uwzględnienie stopnia znajomości marki jednego z ważniejszych produktów przedsiębiorstwa dla strategii markowej całej firmy.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Danone Group&lt;/&gt;<br><br>O znaczeniu nazwy w przypadku przedsiębiorstwa działającego na rynku międzynarodowym może świadczyć przykład francuskiej firmy spożywczej BSN.<br>W związku z planami ekspansji światowej postanowiono zmienić nazwę firmy na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego