Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
i łyżką pustą J2206 kNm2, prędkość kątowa nadwozia 0,710 s1, występują wszystkie omówione fazy ruchu, rozpatrywany jest pełny cykl roboczy, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska, nadwozie wykonuje obrót o kąt C120. Wybór wartości kąta obrotu nadwozia wynika z badań eksperymentalnych. Mianowicie, w normalnej eksploatacji, zarówno podczas odstawiania urobku na środki transportu jak i na odkład, nadwozie najczęściej jest obracane o kąt bliski 120. Wyniki tych obliczeń, są przedstawione na rys. 11.6.
11.5.2. Czasy trwania poszczególnych faz procesu obrotu nadwozia
Przed wykonaniem obliczeń, których wyniki są przedstawione na rys
i łyżką pustą J2206 kNm2, prędkość kątowa nadwozia 0,710 s1, występują wszystkie omówione fazy ruchu, rozpatrywany jest pełny cykl roboczy, który obejmuje transport urobku z urobiska do miejsca rozładunku i powrót łyżki do urobiska, nadwozie wykonuje obrót o kąt C120. Wybór wartości kąta obrotu nadwozia wynika z badań eksperymentalnych. Mianowicie, w normalnej eksploatacji, zarówno podczas odstawiania urobku na środki transportu jak i na odkład, nadwozie najczęściej jest obracane o kąt bliski 120. Wyniki tych obliczeń, są przedstawione na rys. 11.6.<br>&lt;tit1&gt;11.5.2. Czasy trwania poszczególnych faz procesu obrotu nadwozia&lt;/&gt;<br>Przed wykonaniem obliczeń, których wyniki są przedstawione na rys
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego