Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
produkcji i eksportu matiza na rynki europejskie. Za dwa, trzy lata eksport małych samochodów może przekroczyć 300 tys. Już w ubiegłym roku Fiat wyeksportował ponad 170 tys. seicento. Do końca tego roku fabryka w Gliwicach zamierza wyprodukować ok. 70 tys. opli agila. Tylko 10 proc. pozostanie na naszym rynku (podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacji w Poznaniu poinformowano, że podstawowa wersja agili będzie kosztowała 33,5 tys. zł), reszta trafi do Niemiec, Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. W przyszłym roku produkcja ma wzrosnąć do 100 tys. aut. Większość z nich trafi na eksport. Polska jednak nie tylko będzie eksportować małe samochody, ale
produkcji i eksportu matiza na rynki europejskie. Za dwa, trzy lata eksport małych samochodów może przekroczyć 300 tys. Już w ubiegłym roku Fiat wyeksportował ponad 170 tys. seicento. Do końca tego roku fabryka w Gliwicach zamierza wyprodukować ok. 70 tys. opli agila. Tylko 10 proc. pozostanie na naszym rynku (podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacji w Poznaniu poinformowano, że podstawowa wersja agili będzie kosztowała 33,5 tys. zł), reszta trafi do Niemiec, Włoch, Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. W przyszłym roku produkcja ma wzrosnąć do 100 tys. aut. Większość z nich trafi na eksport. Polska jednak nie tylko będzie eksportować małe samochody, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego