Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które są realizacjami o określonych celach wynikających ze strategii public relations autorów kolekcji) między kobiecą oraz męską częścią publiczności. Mimo iż odbiór całości pokazu przez każdego widza wynika z silnych i angażujących uwagę doznań emocjonalnych oraz estetycznych, spowodowanych sposobem prezentacji, układu choreograficznego i tła muzycznego - kobiety oprócz doznań interesują się bardzo określonymi cechami prezentowanych kreacji. Wykazują też w tym względzie matematyczną dokładność, ponieważ świadome są konsekwencji ewentualnych decyzji dla własnego wizerunku
i drugorzędne, z punktu widzenia strategii rynkowej, treści kodowane w reklamie mogą być istotniejsze dla odbiorcy niż ostateczne cele kampanii. Idealnym przykładem tej zależności są różnice w odbiorze pokazów kolekcji mody (które są realizacjami o określonych celach wynikających ze strategii public relations autorów kolekcji) między kobiecą oraz męską częścią publiczności. Mimo iż odbiór całości pokazu przez każdego widza wynika z silnych i angażujących uwagę doznań emocjonalnych oraz estetycznych, spowodowanych sposobem prezentacji, układu choreograficznego i tła muzycznego - kobiety oprócz doznań interesują się bardzo określonymi cechami prezentowanych kreacji. Wykazują też w tym względzie matematyczną dokładność, ponieważ świadome są konsekwencji ewentualnych decyzji dla własnego wizerunku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego