Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które następuje bezpośrednio po nim.
Przebieg procesu tworzenia postaw jest w ujęciu tym silnie determinowany przez dyspozycje indywidualne odbiorcy oraz czynniki poznawcze. Model powyższy uwzględnia ponadto wpływ informacji zakłócających procesy perswazyjne, Szczególne znaczenie przypisywane jest docierającej do odbiorcy kontrargumentacji logicznej.
Model Fishbeina-Ajzena zakłada, że przekonania i sądy o charakterze poznawczym są czynnikiem poprzedzającym postawy utożsamiane w tym modelu, lecz wyłącznie z czynnikiem afektywnym, prowadzącym do powstania intencji, które wymagają angażowania znacznej aktywności
zmiany postaw wynikających z paradygmatu poziomów przetwarzania Craika i Lockharta oraz wpływu silnych bodźców afektywnych, Mc Guire za szczególnie istotną uznaje niezbędność efektywnego przebiegu danego etapu na stadium, które następuje bezpośrednio po nim. <br>Przebieg procesu tworzenia postaw jest w ujęciu tym silnie determinowany przez dyspozycje indywidualne odbiorcy oraz czynniki poznawcze. Model powyższy uwzględnia ponadto wpływ informacji zakłócających procesy perswazyjne, Szczególne znaczenie przypisywane jest docierającej do odbiorcy kontrargumentacji logicznej. <br>Model Fishbeina-Ajzena zakłada, że przekonania i sądy o charakterze poznawczym są czynnikiem poprzedzającym postawy utożsamiane w tym modelu, lecz wyłącznie z czynnikiem afektywnym, prowadzącym do powstania intencji, które wymagają angażowania znacznej aktywności
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego