Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
doszły do wniosku, że lepiej wybrać produkt dobrej firmy, w której ma się udziały, niż kupować u konkurentów. Intel po pięciu latach odkupił udziały i odzyskał niezależność.

Do dziś pozostaje zagadką, czy to zasługa przemyślanej strategii rynkowej sprawiła, że IBM wybrał procesory Intela do pierwszego na świecie peceta. Gdyby zwyciężyła Motorola, to pewnie jej urządzenia znajdowałyby się dziś w pecetach. I to ona byłaby wzorcowym przykładem amerykańskiego sukcesu.
W latach 90. przyszła kolej na kampanię "Intel Inside". Była ona w branży elektronicznej takim szlagierem jak "Just do it" firmy Nike w branży obuwniczej czy "Always Coca-Cola" w przemyśle spożywczym. Po
doszły do wniosku, że lepiej wybrać produkt dobrej firmy, w której ma się udziały, niż kupować u konkurentów. Intel po pięciu latach odkupił udziały i odzyskał niezależność. <br><br>Do dziś pozostaje zagadką, czy to zasługa przemyślanej strategii rynkowej sprawiła, że IBM wybrał procesory Intela do pierwszego na świecie peceta. Gdyby zwyciężyła Motorola, to pewnie jej urządzenia znajdowałyby się dziś w pecetach. I to ona byłaby wzorcowym przykładem amerykańskiego sukcesu. <br>W latach 90. przyszła kolej na kampanię "Intel Inside". Była ona w branży elektronicznej takim szlagierem jak "Just do it" firmy Nike w branży obuwniczej czy "Always Coca-Cola" w przemyśle spożywczym. Po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego