Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kategorii motywacyjnych. Na przykład, motyw główny stanowić może dążenie do nabycia produktu, o którym marzyło się przez lata, motywem towarzyszącym może być akceptacja tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego.
Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego
kategorii motywacyjnych. Na przykład, motyw główny stanowić może dążenie do nabycia produktu, o którym marzyło się przez lata, motywem towarzyszącym może być akceptacja tego pomysłu przez osobę, której zdanie ma dla nas istotne znaczenie, a motywem konkurencyjnym, kształtowanie ceny produktu na poziomie towaru luksusowego. <br>Motyw główny ma zawsze wartość dodatnią. Motywy towarzyszące mają również wartość dodatnią, jednak związane z nimi napięcie motywacyjne ma zawsze niższe natężenie. Motywy konkurencyjne mają zawsze wartość ujemną i utrudniają osiąganie celu. Motywy te działają równocześnie w czasie realizowania określonej czynności, a ich natężenie oraz wzajemne proporcje zmieniają się wraz z przebiegiem działania. Podczas percepcji komunikatu reklamowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego