Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
na system bezpieczeństwa z poduszkami powietrznymi, napinaczami pasów i zespołem pedałów ulegającym kontrolowanej deformacji. Na szczęście mało kto jest w stanie przekroczyć granicę bezpieczeństwa w Vectrze, bo silnik (w miarę elastyczny) tak naprawdę ożywa dopiero powyżej 4000 obr./min i staje się wtedy hałaśliwie obecny w cichej zazwyczaj kabinie auta. Na marginesie: dmuchawa w układzie wentylacji Vectry na pierwszych dwóch biegach jest prawie niesłyszalna! Potraktujmy to jako drobną rekompensatę...
Proszę mnie dobrze zrozumieć: silnik o pojemności 1,6 litra w zupełności wystarczy do normalnego (i dość oszczędnego) poruszania się po drogach. Ambitniejsi kierowcy powinni jednak sięgnąć po jednostkę o pojemności 1,8
na system bezpieczeństwa z poduszkami powietrznymi, napinaczami pasów i zespołem pedałów ulegającym kontrolowanej deformacji. Na szczęście mało kto jest w stanie przekroczyć granicę bezpieczeństwa w Vectrze, bo silnik (w miarę elastyczny) tak naprawdę ożywa dopiero powyżej 4000 obr./min i staje się wtedy hałaśliwie obecny w cichej zazwyczaj kabinie auta. Na marginesie: dmuchawa w układzie wentylacji Vectry na pierwszych dwóch biegach jest prawie niesłyszalna! Potraktujmy to jako drobną rekompensatę...<br>Proszę mnie dobrze zrozumieć: silnik o pojemności 1,6 litra w zupełności wystarczy do normalnego (i dość oszczędnego) poruszania się po drogach. Ambitniejsi kierowcy powinni jednak sięgnąć po jednostkę o pojemności 1,8
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego