Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych.
OBRAZ PRODUKTU
1.
Cechy strukturalne.
2.
Cechy funkcjonalne.
3.
Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych.
4.
Emocjonalne następstwa użytkowania produktu.
5.
Konsekwencje związane z procesami wymiany.
6.
Poznawcze następstwa użytkowania produktu.
7.
Kontekst epizodyczny użytkowania produktu.
8.
Zmienność w przedziale czasu, tradycja.
9.
Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione.
Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system odnoszący się do indywidualnych, dla określonego pozycjonowania, wartości i potrzeb. Stanowią kryteria ich realizacji lub zaspokajania. Ich wpływ na proces zakupu zależy także od zewnętrznego kontekstu społecznego
mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych. <br>OBRAZ PRODUKTU<br>1. <br>Cechy strukturalne. <br>2. <br>Cechy funkcjonalne. <br>3. <br>Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych. <br>4. <br>Emocjonalne następstwa użytkowania produktu. <br>5. <br>Konsekwencje związane z procesami wymiany. <br>6. <br>Poznawcze następstwa użytkowania produktu. <br>7. <br>Kontekst epizodyczny użytkowania produktu. <br>8. <br>Zmienność w przedziale czasu, tradycja. <br>9. <br>Następstwa, które nie mogą być w pełni uświadomione. <br>Wymiary te mogą łączyć się i porządkować według ważności, dostępności, pojemności i innych kryteriów. Tworzą system odnoszący się do indywidualnych, dla określonego pozycjonowania, wartości i potrzeb. Stanowią kryteria ich realizacji lub zaspokajania. Ich wpływ na proces zakupu zależy także od zewnętrznego kontekstu społecznego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego