Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
trip hopu, electro popu, samby... To w skrócie. Rozwijając - przekrój jest naprawdę oszałamiający. Mamy tu najprawdziwsze gwiazdy pop jak Moby, Massive Attack czy Moloko,
postaci bardzo cenione w środowisku nowoczesnej muzyki tanecznej (Touch And Go, Armand Van Helden, Spiller); legendy soulu - Earth, Wind And Fire, Quincy Jonesa; spadkobierców kultowej Mano Negry - Francuzów z Manu Chao, ale i mniej znanych, a znakomitych latynosów (Sergio Mendes, DJ Rodriguez, Bolivar). Na pierwszej z płyt dominują nagrania jazzowe, jazzujące i jazzem inspirowane. Część druga to wiązanka karnawałowa, która po modzie na Kubę zwiastuje renesans popularności rytmów z Brazylii. Całość łączy fascynująca lekkość i świeżość. Twierdzę
trip hopu, electro popu, samby... To w skrócie. Rozwijając - przekrój jest naprawdę oszałamiający. Mamy tu najprawdziwsze gwiazdy pop jak Moby, Massive Attack czy Moloko,<br>postaci bardzo cenione w środowisku nowoczesnej muzyki tanecznej (Touch And Go, Armand Van Helden, Spiller); legendy soulu - Earth, Wind And Fire, Quincy Jonesa; spadkobierców kultowej Mano Negry - Francuzów z Manu Chao, ale i mniej znanych, a znakomitych latynosów (Sergio Mendes, DJ Rodriguez, Bolivar). Na pierwszej z płyt dominują nagrania jazzowe, jazzujące i jazzem inspirowane. Część druga to wiązanka karnawałowa, która po modzie na Kubę zwiastuje renesans popularności rytmów z Brazylii. Całość łączy fascynująca lekkość i świeżość. Twierdzę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego