Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 15
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
posiadała 6 ogromnych obiektów handlowych po 13 tys. m kw. każdy.
Następnie ruszyły najbardziej znane sieci francuskie, takie jak "E. Leclerc", "Docks de France", "Groupe Casino", "Auchan", "Carrefour", "Geant" i zamierzają zainwestować około 800 mln dolarów w budowę kilkudziesięciu hipermarketów w najbliższych latach.
Nie tylko Francuzi zainteresowali się polskim rynkiem.
Niemiecka Dohle Handelsgruppe po uruchomieniu hipermarketów "HIT" w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie planuje dalszy rozwój. Podobnie portugalska sieć "Euro Cash" Jeronimo Martins (51 placówek w Polsce), brytyjska firma "TESCO" (36 placówek w Polsce), niemiecka sieć "PLUS" Tangelmanna (3 placówki w Polsce), austriacka "BILLA" (5 placówek w Polsce), belgijska "GLOBI" (14 placówek
posiadała 6 ogromnych obiektów handlowych po 13 tys. m kw. każdy.<br>Następnie ruszyły najbardziej znane sieci francuskie, takie jak "E. Leclerc", "Docks de France", "Groupe Casino", "Auchan", "Carrefour", "Geant" i zamierzają zainwestować około 800 mln dolarów w budowę kilkudziesięciu hipermarketów w najbliższych latach.<br>Nie tylko Francuzi zainteresowali się polskim rynkiem.<br>Niemiecka Dohle Handelsgruppe po uruchomieniu hipermarketów "HIT" w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie planuje dalszy rozwój. Podobnie portugalska sieć "Euro Cash" Jeronimo Martins (51 placówek w Polsce), brytyjska firma "TESCO" (36 placówek w Polsce), niemiecka sieć "PLUS" Tangelmanna (3 placówki w Polsce), austriacka "BILLA" (5 placówek w Polsce), belgijska "GLOBI" (14 placówek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego