Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: rozmowa młodzieży o pracy, miłości, szkole
Rok powstania: 2001
wiem, że Zbuntowanego anioła ogląda, nie?
Tam ładna pani grała.
Kto tam grał?
Ładna pani grała.
Tak?
No.
Przecież ty tak wrzeszczałeś na mnie, jak to oglądałam.
No bo ja to oglądałem bez głosu w domu. W tym filmie są wielkie głupoty głównie, nie? Chodziło mi tylko o tą aktorkę.

No...

O mój ty smutku...Nie zapomnij tam o mnie.
Kto?
Czuję, że nie będę zapominał.
Nie?
Jasne...
Tylko jeszcze o mnie Asia zapomni, więcej, niż pół papierosa.
O, jakiś ty miłosierny!
Tylko dziś. Wykorzystaj to. Albo nie. Mamusia dzwoniła, czy nie?
Zaraz zobaczę...Już, już!!! Tak, słucham, Cześć Tadku, wiedziałam
wiem, że &lt;name type="tit"&gt;Zbuntowanego anioła&lt;/&gt; ogląda, nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Tam ładna pani grała.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Kto tam grał?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Ładna pani grała.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Tak?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Przecież ty tak wrzeszczałeś na mnie, jak to oglądałam.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No bo ja to oglądałem bez głosu w domu. W tym filmie są wielkie głupoty głównie, nie? Chodziło mi tylko o tą aktorkę.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="sigh"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;No...&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="ooo"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;O mój ty smutku...Nie zapomnij tam o mnie.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Kto?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Czuję, że &lt;gap&gt; nie będę zapominał.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Jasne...&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Tylko &lt;gap&gt; jeszcze o mnie Asia zapomni, &lt;gap&gt; więcej, niż pół papierosa.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;O, jakiś ty miłosierny!&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Tylko dziś. Wykorzystaj to. Albo nie. Mamusia dzwoniła, czy nie?&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Zaraz zobaczę...Już, już!!! &lt;gap&gt; Tak, słucham, &lt;gap reason="privacy"&gt; Cześć Tadku, wiedziałam
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego