Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 2000
Kalisz 765 33 83
Katowice 200 74 44
Kielce 368 03 16
Kraków 267 23 99
Krotoszyn 725 73 31
Leszno 520 54 22
Lubin 842 78 66
Lublin 746 61 12
Łódź (0-42) 15 00 50
Łuków 798 38 83
Mielec 583 17 00
Namysłów 10 48 01
Nysa 33 30 88
Oleśnica 34 91 76
Opole 53 78 51
Pabianice 15 00 50
Piotrków Tryb. 647 71 90
Praszka 59 12 22
Pułtusk 692 39 05
Rawicz 545 42 06
Sosnowiec 200 74 44
Syców 785 78 44
Szczecin 489 23 77
Środa Śl. 317 36 35
Tarnobrzeg
Kalisz 765 33 83<br>Katowice 200 74 44<br>Kielce 368 03 16<br>Kraków 267 23 99<br>Krotoszyn 725 73 31<br>Leszno 520 54 22<br>Lubin 842 78 66<br>Lublin 746 61 12<br>Łódź (0-42) 15 00 50<br>Łuków 798 38 83<br>Mielec 583 17 00<br>Namysłów 10 48 01<br>Nysa 33 30 88<br>Oleśnica 34 91 76<br>Opole 53 78 51<br>Pabianice 15 00 50<br>Piotrków Tryb. 647 71 90<br>Praszka 59 12 22<br>Pułtusk 692 39 05<br>Rawicz 545 42 06<br>Sosnowiec 200 74 44<br>Syców 785 78 44<br>Szczecin 489 23 77<br>Środa Śl. 317 36 35<br>Tarnobrzeg
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego