Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
promowanie technologii, produkcji, handlu i stosowania produktów, które w całym swoim cyklu życia odznaczają się zmniejszonym, niekorzystnym oddziaływaniem na środowisko naturalne. Chodzi też o zapewnienie konsumentom lepszej informacji o wpływie produktu na środowisko. Przykłady znaków ekologicznych wybranych krajów i znaku produktów ekologicznych Unii Europejskiej, tzw. kwiat europejski, przedstawia rys.8.
Obecnie europejski system obowiązuje równolegle do systemów krajowych, lecz w dłuższym okresie będzie się dążyć do ujednolicenia zasad w tym względzie.
Zakłada się, że będą uwzględnione następujące czynniki: surowce i materiały wykorzystane do produkcji, proces technologiczny wytwarzania produktu, opakowanie, użytkowanie produktu.
W krajach Unii Europejskiej szczególną uwagę zwraca się na spełnianie
promowanie technologii, produkcji, handlu i stosowania produktów, które w całym swoim cyklu życia odznaczają się zmniejszonym, niekorzystnym oddziaływaniem na środowisko naturalne. Chodzi też o zapewnienie konsumentom lepszej informacji o wpływie produktu na środowisko. Przykłady znaków ekologicznych wybranych krajów i znaku produktów ekologicznych Unii Europejskiej, tzw. kwiat europejski, przedstawia rys.8.<br>Obecnie europejski system obowiązuje równolegle do systemów krajowych, lecz w dłuższym okresie będzie się dążyć do ujednolicenia zasad w tym względzie.<br>Zakłada się, że będą uwzględnione następujące czynniki: surowce i materiały wykorzystane do produkcji, proces technologiczny wytwarzania produktu, opakowanie, użytkowanie produktu.<br>W krajach Unii Europejskiej szczególną uwagę zwraca się na spełnianie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego