Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy żywności
Rok: 1997
od najbardziej zmęczonego po najbardziej leniwego.
Podróże kształcą i męczą... Kiedy idziesz czy jedziesz, pragnienie i znużenie szybko dają się we znaki. Zwykle soki nie bardzo mogą Ci pomóc, bowiem mają jedną wadę - raz otwarte, mogą muszą być wypite do dna. Inaczej stają się uciążliwe - chlup, chlap! i po sukience!
Och! to odpowiedź na potrzeby każdego obieżyświata i spacerowicza - ugasi pragnienie, orzeźwi i doda sił. A dzięki otwarciu "klik-klak" można go bez trudu otworzyć i równie łatwo zamknąć w każdej chwili.
Niektórzy lubią wszystkie smaki owocowe, niektórzy kilka, a szczególnie wybredni - jeden. Och! to soki w czterech smakach: jabłkowym, pomarańczowym
od najbardziej zmęczonego po najbardziej leniwego.<br>Podróże kształcą i męczą... Kiedy idziesz czy jedziesz, pragnienie i znużenie szybko dają się we znaki. Zwykle soki nie bardzo mogą Ci pomóc, bowiem mają jedną wadę - raz otwarte, mogą muszą być wypite do dna. Inaczej stają się uciążliwe - chlup, chlap! i po sukience!<br>Och! to odpowiedź na potrzeby każdego obieżyświata i spacerowicza - ugasi pragnienie, orzeźwi i doda sił. A dzięki otwarciu "klik-klak" można go bez trudu otworzyć i równie łatwo zamknąć w każdej chwili.<br>Niektórzy lubią wszystkie smaki owocowe, niektórzy kilka, a szczególnie wybredni - jeden. Och! to soki w czterech smakach: jabłkowym, pomarańczowym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego