Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
się w 1996 roku trzecim rynkiem produktów Amwaya w Europie. Na całym europejskim rynku sprzedaży bezpośredniej zajmuje miejsce dopiero dziewiąte. Wynika stąd, że Amway odniósł w Polsce znacznie większy sukces rynkowy niż pięć pozostałych firm zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej: Oriflame, Avon, Herbalife, Tupperware i AMC - Alfa Metalcraft Corporation.
Odpowiednik "klubu miliarderów" pod względem obrotów to "klub milionerów", do którego przepustką jest siedmiocyfrowa liczba aktywnych dystrybutorów. Należy do niego dziewięć krajów. Tutaj liderem są Stany Zjednoczone (9,3 mln) przed Indonezją (2,8 mln), Japonią (2,5 mln) i Tajwanem (2,36 mln). Piątym członkiem klubu jest Brazylia (1,84
się w 1996 roku trzecim rynkiem produktów Amwaya w Europie. Na całym europejskim rynku sprzedaży bezpośredniej zajmuje miejsce dopiero dziewiąte. Wynika stąd, że Amway odniósł w Polsce znacznie większy sukces rynkowy niż pięć pozostałych firm zrzeszonych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej: Oriflame, Avon, Herbalife, Tupperware i AMC - Alfa Metalcraft Corporation.<br>Odpowiednik "klubu miliarderów" pod względem obrotów to "klub milionerów", do którego przepustką jest siedmiocyfrowa liczba aktywnych dystrybutorów. Należy do niego dziewięć krajów. Tutaj liderem są Stany Zjednoczone (9,3 mln) przed Indonezją (2,8 mln), Japonią (2,5 mln) i Tajwanem (2,36 mln). Piątym członkiem klubu jest Brazylia (1,84
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego