Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
wypowiedzi należy już bez aparatu powtarzać trzy, pięć razy dziennie. Dzięki korektorowi mowa jest bardziej płynna, co pozwala na przykład na swobodną odpowiedź na lekcji. Pacjent nabiera pewności siebie, zaczyna wierzyć, że pokonanie problemu jest w zasięgu jego możliwości. Skuteczność terapii zależy od motywacji danej osoby - mówi prof. Bogdan Adamczyk.
Około 65 proc. dzieci powyżej czwartego roku życia "wyrasta" z tej wady nawet bez leczenia. Jeśli dziecko dozna jednak jakiegoś szoku, może się ona utrwalić i pogłębić. - Istnieje teoria, że powodem wypowiadania przez dziecko pierwszych głosek jest chęć analizy własnego głosu. Ten mechanizm zostaje wyłączony około czwartego roku życia, gdy dziecko
wypowiedzi należy już bez aparatu powtarzać trzy, pięć razy dziennie. Dzięki korektorowi mowa jest bardziej płynna, co pozwala na przykład na swobodną odpowiedź na lekcji. Pacjent nabiera pewności siebie, zaczyna wierzyć, że pokonanie problemu jest w zasięgu jego możliwości. Skuteczność terapii zależy od motywacji danej osoby - mówi prof. Bogdan Adamczyk.<br>Około 65 proc. dzieci powyżej czwartego roku życia "wyrasta" z tej wady nawet bez leczenia. Jeśli dziecko dozna jednak jakiegoś szoku, może się ona utrwalić i pogłębić. - Istnieje teoria, że powodem wypowiadania przez dziecko pierwszych głosek jest chęć analizy własnego głosu. Ten mechanizm zostaje wyłączony około czwartego roku życia, gdy dziecko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego