Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
to dzięki politykom z Moskwy i Waszyngtonu, którzy wiszą na "gorących" telefonach. Akcję oglądamy oczami wpółpracownika JFK, O'Donnella (Costner), który, zdaniem reżysera, wpłynął na losy świata.
Film Donaldsona to typowy hollywoodzki dramat polityczny: aktorzy z marsowymi minami przyglądają się mapom, debatują i podpisują. Schemat, ale przyzwoicie opakowany (zdjęcia Bartkowiaka).

AMERICAN PSYCHO

Patrick Bateman, 26-letni przystojniaczek z Nowego Jorku, zachowuje się niczym dr Jekyll i pan Hyde: rano - elegancki makler z Wall Street, wieczorem - seryjny morderca. Zarówno film, jak i głośna książka Breta E. Ellisa to jednak nie tylko historia wymuskanego psychopaty, to również znakomita satyra na środowisko amerykańskiej klasy wyższej
to dzięki politykom z Moskwy i Waszyngtonu, którzy wiszą na "gorących" telefonach. Akcję oglądamy oczami wpółpracownika JFK, O'Donnella (Costner), który, zdaniem reżysera, wpłynął na losy świata.<br>Film Donaldsona to typowy hollywoodzki dramat polityczny: aktorzy z marsowymi minami przyglądają się mapom, debatują i podpisują. Schemat, ale przyzwoicie opakowany (zdjęcia Bartkowiaka).<br><br>AMERICAN PSYCHO<br><br>Patrick Bateman, 26-letni przystojniaczek z Nowego Jorku, zachowuje się niczym dr Jekyll i pan Hyde: rano - elegancki makler z Wall Street, wieczorem - seryjny morderca. Zarówno film, jak i głośna książka Breta E. Ellisa to jednak nie tylko historia wymuskanego psychopaty, to również znakomita satyra na środowisko amerykańskiej klasy wyższej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego