Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
katalogów wysyłkowych korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

26. Z ofert jakich firm wysyłkowych korzystaliście Państwo w ciągu ostatnich 12 miesięcy?
99 Nie korzystam
01 Przegląd Reader's Digest
02 Klub Świata Książki
03 National Geographic
04 Klub Książki Księgarni Krajowej
05 Prószyński
06 Kurpisz
07 Time Life
08 ESKK
09 PWN
10 TMP
98 Inne

27. Z ofert jakiej firmy wysyłkowej korzysta Pan(i) najczęściej?
(wpisz numer)

Proszę przejść na następną stronę

28. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w firmie wymienionej powyżej?
1 jakość produktu
2 korzystna cena
3 możliwość opłat ratalnych
4 jakość obsługi
5 wiarygodność firmy
6 niedostępność
katalogów wysyłkowych korzysta Pan(i) najczęściej?<br>(wpisz numer)<br><br>26. Z ofert jakich firm wysyłkowych korzystaliście Państwo w ciągu ostatnich 12 miesięcy?<br>99 Nie korzystam<br>01 Przegląd Reader's Digest<br>02 Klub Świata Książki <br>03 National Geographic <br>04 Klub Książki Księgarni Krajowej <br>05 Prószyński<br>06 Kurpisz <br>07 Time Life <br>08 ESKK<br>09 PWN<br>10 TMP <br>98 Inne <br><br>27. Z ofert jakiej firmy wysyłkowej korzysta Pan(i) najczęściej? <br>(wpisz numer)<br><br>Proszę przejść na następną stronę<br><br>28. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w firmie wymienionej powyżej?<br>1 jakość produktu<br>2 korzystna cena<br>3 możliwość opłat ratalnych <br>4 jakość obsługi<br>5 wiarygodność firmy<br>6 niedostępność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego