Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).
Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble. - W czasie powstania warszawskiego mój ojciec nosił swoje dwa cenne pióra w marynarce. Mam je do dziś - mówi mecenas Edward Wende. Uważa
robi się coraz bardziej wymagający i snobistyczny. Kupuje coraz droższe produkty. I przede wszystkim pióra. Najbardziej popularny jest kolor czarny. To też świadczy o przywiązaniu do tradycji i elegancji - mówi Izabela Gałęza z firmy Legic (przedstawiciel m.in. Montblanc, Dunhill).<br>Jesteśmy przywiązani do kilku znanych nam od lat marek - Pelikan, Parker, Waterman, Montblanc. Są rodziny, które z pokolenia na pokolenie wręcz celebrują pisanie piórem tej samej marki. W zawieruchach historii pióro łatwiej było ocalić niż cenne obrazy czy meble. - W czasie powstania warszawskiego mój ojciec nosił swoje dwa cenne pióra w marynarce. Mam je do dziś - mówi mecenas Edward Wende. Uważa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego