Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w Szwecji, Norwegii, Austrii i Szwajcarii.
Ten sposób segmentacji nabywców został także wykorzystany przez kilkanaście instytutów badania konsumentów krajów ówczesnej EWG, kiedy to próbowano ustalić, czy istnieje tzw. eurokonsument, czyli czy wzorce konsumpcyjne w Europie Zachodniej się zunifikowały.
Badania mające na celu scharakteryzowanie europejskich konsumentów zostały przeprowadzone w dwóch etapach. Początkowo analizą objęto 4 tys., a następnie 20 tys. osób z 15 krajów Europy Zachodniej. Były to badania pierwotne z wykorzystaniem bardzo dokładnych ankiet, zawierających ok.7tys. pytań. Dzięki temu stworzono europejską bazę danych o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i zachowaniu się na rynku. Zgromadzono ok.85mln informacji o konsumentach.
Wynikiem tych
w Szwecji, Norwegii, Austrii i Szwajcarii.<br>Ten sposób segmentacji nabywców został także wykorzystany przez kilkanaście instytutów badania konsumentów krajów ówczesnej EWG, kiedy to próbowano ustalić, czy istnieje tzw. eurokonsument, czyli czy wzorce konsumpcyjne w Europie Zachodniej się zunifikowały.<br>Badania mające na celu scharakteryzowanie europejskich konsumentów zostały przeprowadzone w dwóch etapach. Początkowo analizą objęto 4 tys., a następnie 20 tys. osób z 15 krajów Europy Zachodniej. Były to badania pierwotne z wykorzystaniem bardzo dokładnych ankiet, zawierających ok.7tys. pytań. Dzięki temu stworzono europejską bazę danych o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i zachowaniu się na rynku. Zgromadzono ok.85mln informacji o konsumentach.<br>Wynikiem tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego