Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
Wiedniu odbyło się
forum gospodarcze, w którym wzięło udział 50 firm z Izraela, po 250 z
Czech i Węgier i 140 polskich. W następnym roku podobną imprezę
zorganizowano w Budapeszcie. - Przygotowania do każdego forum trwały około
sześciu miesięcy - dodaje Sharon. Dziś Izrael zaliczany jest do grona
największych polskich partnerów handlowych.
Pogrążona w wielu kłopotach wewnętrznych Francja dzięki profesjonalnej
promocji na świecie nadal jest uznawana za mocarstwo gospodarcze i
polityczne. Maison de la France, zrzeszająca ponad 800 członków
organizacja działająca pod patronatem Ministerstwa Turystyki, w 1998 r.
wydała 324 mln franków, z tego na cele promocyjne ponad 260 mln franków. W
tym
Wiedniu odbyło się<br>forum gospodarcze, w którym wzięło udział 50 firm z Izraela, po 250 z<br>Czech i Węgier i 140 polskich. W następnym roku podobną imprezę<br>zorganizowano w Budapeszcie. - Przygotowania do każdego forum trwały około<br>sześciu miesięcy - dodaje Sharon. Dziś Izrael zaliczany jest do grona<br>największych polskich partnerów handlowych.<br>Pogrążona w wielu kłopotach wewnętrznych Francja dzięki profesjonalnej<br>promocji na świecie nadal jest uznawana za mocarstwo gospodarcze i<br>polityczne. Maison de la France, zrzeszająca ponad 800 członków<br>organizacja działająca pod patronatem Ministerstwa Turystyki, w 1998 r.<br>wydała 324 mln franków, z tego na cele promocyjne ponad 260 mln franków. W<br>tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego