Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1998
Grażyna Majkowska
15.20 -15.40 Praca nad poprawnością i kulturą języka w radiu i telewizji- prof. dr Jerzy Podracki, - red. Maja Dolacka
15.40 -16.00 Język reklam - prof. dr Andrzej M. Lewicki
16.00 -16.20 Polszczyzna polityki i polityków - prof. dr Jerzy Bralczyk
16.20 -16.40 Polszczyzna w kościele katolickim - dr Dorota Zdunkiewicz-Jedynak
16.40 -17.00 Polszczyzna w teatrze - prof. dr Danuta Michałowska
17.00 -18.30 Dyskusja
13.10.1995
10.00 -13.30 Sesja przedpołudniowa
10.00 -10.20 Język polski wobec zmian społecznych - prof. dr Władysław Lubaś
10.20 -10.40 Terytorialne
Grażyna Majkowska<br>15.20 -15.40 Praca nad poprawnością i kulturą języka w radiu i telewizji- prof. dr Jerzy Podracki, - red. Maja Dolacka<br>15.40 -16.00 Język reklam - prof. dr Andrzej M. Lewicki<br>16.00 -16.20 Polszczyzna polityki i polityków - prof. dr Jerzy Bralczyk<br>16.20 -16.40 Polszczyzna w kościele katolickim - dr Dorota Zdunkiewicz-Jedynak<br>16.40 -17.00 Polszczyzna w teatrze - prof. dr Danuta Michałowska<br>17.00 -18.30 Dyskusja<br>13.10.1995<br>10.00 -13.30 Sesja przedpołudniowa<br>10.00 -10.20 Język polski wobec zmian społecznych - prof. dr Władysław Lubaś<br>10.20 -10.40 Terytorialne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego