Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w dobie globalizacji i niesłychanie dynamicznie rozwijającej się technologii, wszelkie produkty oraz usługi można skopiować i prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu.
PRKTYCZNE ZASTOSOWANIE CRM
analityczny CRM ma wspomagać realizację strategii firm ubezpieczeniowych. Z punktu widzenia procesów zorientowanych na zarządzanie klientem, uwzględniających tzw. cykl życia klient, można wyróżnić następujące metody realizacji strategii: pozyskanie klientów, zarządzanie lojalnością
nieco może upraszczając, jedyna cecha, która odróżni firmę od konkurencji. Dzisiaj, w dobie globalizacji i niesłychanie dynamicznie rozwijającej się technologii, wszelkie produkty oraz usługi można skopiować i prawie natychmiast wprowadzić je rynek. Przewagę konkurencyjną można budować na podstawie niedostępnych dl konkurencji czynników. Do nich należy np. wiedza o własnych klientach. Pozwala on bardziej skutecznie pozyskiwać nowych klientów, proponować im nowe produkty i usługi oraz zapobiegać ich odchodzeniu.<br>PRKTYCZNE ZASTOSOWANIE CRM<br>analityczny CRM ma wspomagać realizację strategii firm ubezpieczeniowych. Z punktu widzenia procesów zorientowanych na zarządzanie klientem, uwzględniających tzw. cykl życia klient, można wyróżnić następujące metody realizacji strategii: pozyskanie klientów, zarządzanie lojalnością
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego