Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Podobnego zdania jest Rok Klanczik. - Ta suma mogłaby być doskonale wykorzystana, gdybyście stworzyli jeden urząd od promocji, który pokazałby światu atrakcyjną twarz Polski w dużej przemyślanej kampanii - mówi. Wawrzyńczyk zabiega o to od dawna. Mówił o tym też 11 maja na konferencji zorganizowanej wspólnie przez Ministerstwo Gospodarki, KIG i instytut Pro Polonia. Wszyscy przyznali, że taka instytucja jest potrzebna - i na tym się skończyło.

Takie próby już zresztą kiedyś podejmowano. Powołano Radę Promocji Polski, która miała wypracować pierwszą spójną strategię promocji Polski. Nie wypracowała.

Niewiele w tej kwestii pomogło zatrudnienie Wally'ego Olinsa, twórcy m.in. strategii promocyjnej Hiszpanii, Portugalii i kilku
Podobnego zdania jest Rok Klanczik. - Ta suma mogłaby być doskonale wykorzystana, gdybyście stworzyli jeden urząd od promocji, który pokazałby światu atrakcyjną twarz Polski w dużej przemyślanej kampanii - mówi. Wawrzyńczyk zabiega o to od dawna. Mówił o tym też 11 maja na konferencji zorganizowanej wspólnie przez Ministerstwo Gospodarki, KIG i instytut Pro Polonia. Wszyscy przyznali, że taka instytucja jest potrzebna - i na tym się skończyło. <br><br>Takie próby już zresztą kiedyś podejmowano. Powołano Radę Promocji Polski, która miała wypracować pierwszą spójną strategię promocji Polski. Nie wypracowała. <br><br>Niewiele w tej kwestii pomogło zatrudnienie Wally'ego Olinsa, twórcy m.in. strategii promocyjnej Hiszpanii, Portugalii i kilku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego