Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 1999
5 • 91,0 • 95.3 Piła 70,85 • 96,6 • 91,3 • 94,6 Piotrków Trybunalski 70,1 • 93,5 • 88,2 Płock 94,3 • 98.9 Poznań 73,53 • 94,6 • 98,9 • 106,4 • 106,7 Przemyśl 100,1 • t 101,1 • 103,4 Radom 68,39 • 100,3 • 88,2 • 89,3 Rzeszów 70.88 • 100,1 Siedlce 91,9 Sieradz 70,1 • 93,5 • 98,0 • 92,4 Skierniewice 94,3 • 70,1 • 93
5 • 91,0 • 95.3 Piła 70,85 • 96,6 • 91,3 • 94,6 Piotrków Trybunalski 70,1 • 93,5 • 88,2 Płock 94,3 • 98.9 Poznań 73,53 • 94,6 • 98,9 • 106,4 • 106,7 Przemyśl 100,1 • t 101,1 • 103,4 Radom 68,39 • 100,3 • 88,2 • 89,3 Rzeszów 70.88 • 100,1 Siedlce 91,9 Sieradz 70,1 • 93,5 • 98,0 • 92,4 Skierniewice 94,3 • 70,1 • 93
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego