Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
nie do przejedzenia". Obsługa ma "indywidualne podejście do klienta" i jest "życzliwa". Je się przy akompaniamencie "muzyki góralskiej" z magnetofonu i można podziwiać "ciekawy widok", czyli Krupówki.

ABSOLUT

Panuje "przyjemny półmrok". Siedzi się w "eleganckich lożach" i popija "kawę albo piwo". To dla jednych. Dla innych "obleśny" i "śmierdzi papierosami". "Przychodzą tu głównie młodzi", bo "można powariować" i "obsługa jest wyluzowana", starsi "na miłą kawę albo drinka".
AMPSTRONG

Raczej "elitarny" klub muzyczny, "dobry po prostu, nie tylko jak na Zakopane", dla niektórych "mój ulubiony klub w całej Polsce". W środku "ciepłe pastelowe kolory". "Fajny bar z różnymi rzeczami wtopionymi w przezroczysty
nie do przejedzenia". Obsługa ma "indywidualne podejście do klienta" i jest "życzliwa". Je się przy akompaniamencie "muzyki góralskiej" z magnetofonu i można podziwiać "ciekawy widok", czyli Krupówki.<br>&lt;gap&gt;<br>ABSOLUT<br>&lt;gap&gt;<br>Panuje "przyjemny półmrok". Siedzi się w "eleganckich lożach" i popija "kawę albo piwo". To dla jednych. Dla innych "obleśny" i "śmierdzi papierosami". "Przychodzą tu głównie młodzi", bo "można powariować" i "obsługa jest wyluzowana", starsi "na miłą kawę albo drinka".<br>AMPSTRONG<br>&lt;gap&gt;<br>Raczej "elitarny" klub muzyczny, "dobry po prostu, nie tylko jak na Zakopane", dla niektórych "mój ulubiony klub w całej Polsce". W środku "ciepłe pastelowe kolory". "Fajny bar z różnymi rzeczami wtopionymi w przezroczysty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego