Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
większości społeczeństwa, przemawia reklama sfabularyzowana, dramatyczna - kapitan Kloss, czterej pancerni i pies czy choćby James Bond.
Reklama jest ważnym elementem życia, przemawia nie tylko do portfela, lecz i do wyobraźni. Wielu do dziś pamięta "Ociec, prać?"- ale tylko w proszku takim to a takim. Albo zachęcanie do kupna anteny satelitarnej. Przychodzi pan do wróżki. Ta patrzy w kryształową kulę i stwierdza dramatycznie: "nic nie widzę, nic nie widzę". A głos zza ekranu obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko
większości społeczeństwa, przemawia reklama sfabularyzowana, dramatyczna - kapitan Kloss, czterej pancerni i pies czy choćby James Bond.<br>Reklama jest ważnym elementem życia, przemawia nie tylko do portfela, lecz i do wyobraźni. Wielu do dziś pamięta "Ociec, prać?"- ale tylko w proszku takim to a takim. Albo zachęcanie do kupna anteny satelitarnej. Przychodzi pan do wróżki. Ta patrzy w kryształową kulę i stwierdza dramatycznie: "nic nie widzę, nic nie widzę". A głos zza ekranu obwieszcza: "i nie zobaczysz, póki nie kupisz anteny satelitarnej takiej to a takiej". Znaczenie reklamy docenił nawet Kościół katolicki w Czechach, zapowiadając specjalną akcję - ni mniej ni więcej tylko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego